2013. január 20., vasárnap

Újabb díj:)

Köszönöm szépen Denise-nek és Deveczke.-nek!


Szabályok:
 1. Írj magadról 11 dolgot!
 2. Válaszolj 11 kérdésre!
 3. Írj 11 kérdést!
 4. Küld tovább 11 blognak!

11 dolog magamról: 

- Kedvenc országom Spanyolország, és egyszer meg is akarok tanulni spanyolul.
- A focit nem tudom, hogy kedveltem meg, de arra emlékszem, hogy apuval mindig a számítógépen játszottunk ketten a Fifával. Ő akkor még nem volt Barca fan, és mindig a Reallal volt, de folyton ő győzött, ezért egyszer megkértem, hogy én legyek a Madriddal. Akkor győztem is, és akkor kedveltem meg a Madridot, és azóta ők a kedvenc csapatom. Persze most már nem csak úgy szeretem, mint azt a csapatot, akikkel végre nyertem, de az egész innen ered. Ez egyébként úgy 2004-ben volt. :D
- Van egy öcsém, akit Dávidnak hívnak, és öt évvel fiatalabb nálam.
- Fogalmam sincs, mi akarok lenni, de mindenki ezzel nyaggat, és már idegesít.
- Borzalmas a mozgásom. :D
- A kedvenc állatom a puma. :3
- Szemüveges vagyok, és állítólag 21 éves koromig folyamatosan romlani fog a szemem, és még csak 17 vagyok. :S
- Utálom a káposztás, gyümölcsös, mazsolás ételeket. A gyümölcsöt önmagában szeretem, de kajában vagy sütiben nem vagyok képes megenni.
- Azt hiszem, utál a saját iskolaigazgatóm, és nem tudom, miért. xD
- Van egy üveges szekrényem, annak az egyik polcán van egy Liverpool csuklószorító, egy Chelsea sál, és egy Real Madrid chipses zacskó, energiaital doboz, tornazsák és egy Özil mez.
- Idén érettségizek majd angolból, és borzalmasan félek tőle.
 

2 x 11 kérdés:
1. Olvasni vagy filmeket nézni szeretsz jobban?

Mindkettőt imádom. Ha van egy jó könyv, akkor arra vagyok rákattanva, ha pedig egy jó film, akkor arra. 
2. Voltál már szerelmes?

Nem igazán.
3. Ki a kedvenc zenészed?

Igazából nincs kifejezett kedvencem, de nagyon szeretem a Linkin Parkot például, vagy a Nickelbacket :)
4. Milyen tulajdonságokkal jellemeznéd magad?

vidám, néha idegesítő és bunkó és nagyon önbizalomhiányos :D
5. Milyen közösségi oldalakon vagy megtalálható?

Facebook, és Iwiwen csak azért, mert még nem töröltem magam xD
6. Van valamilyen függőséged?

csoki *-*
7. Milyen világeseményre szeretnél kijutni?

talán egy foci VB-re :)
8. Ki a példaképed?

Hát ha mindenképp mondanom kell valakiket, akkor azok a szüleim.
9. Ha van, miért pont ő?
Mert lentről kezdték annak idején, és saját erejükből jutottak el oda, ahol most tartanak, és egy rossz szavam nem lehet rájuk. Megpróbálnak mindent megadni nekünk a testvéremmel, amit csak lehetséges. :)
10. Kedvenc márka?
Bármilyen márkát felveszek szinte :D
11. Szeretnél tetoválást? Ha igen, milyet?

Talán egyszer a bokámra valamit japánul, de aminek van számomra valami jelentése, és én is tudom, hogy az van rajtam, amit én kértem.

1. Mióta írsz?

Ezt a blogot márciusban lesz másfél éve, hogy írom, de egyébként már általános iskolában is szerettem írni, egyszer harmadik lettem egy meseíró versenyen. :)
2. Mit jelent számodra az írás?

Nyálasan hangzik, de a mindent. Ha nem írhatnék, akkor nem is tudom, mi lenne velem. Amikor csak alkalmam adódik, mindig irkálok valamit, legyen szó akár tanóráról is. 
3. Ha ki kellene emelned egy fontos pillanatot az életedből, mi lenne az?

Amikor gimnáziumba mentem. Teljesen más lett az életem onnantól kezdve, mint amilyen az általános iskolában volt. És jó értelemben. :)
4. Van olyan dolog az életedben, amit megbántál?

Nincs ilyen. Így visszagondolva minden rossz, ami történt megtanított egy-egy fontos dologra.
5. Melyik a kedvenc zeneszámod, és miért?

Mindig más a kedvencem, most éppen Olly Murs feat. Flo Rida - Troublemaker
6. Szereted a focit, ha igen, miért?

Imádom! Nem tudom megmagyarázni, egyszerűen szeretem és kész, és nem azért, mert hű de jó pasik vannak benne. Azt utálom, amikor valaki ezzel az indokkal jön, mert hogy én biztos csak ezért nézem.
7. Van kedvenc csapatod? Kedvenc játékosod?

Nemzeti csapatban a spanyol és a német, klubban pedig a Real Madrid. Kedvenc játékosom pedig Mesut Özil. :))
8. Egy dolog amit soha nem tennél meg!

Nem árulnám el a barátaimat.
9. Kiállsz magadért, vagy visszahúzódó típus vagy?

Mikor ez, mikor az. A helyzettől függ, hogy mit kíván meg.
10. Egy szóval jellemezd magad!

Vidám :D
11. Van olyan tárgy, amitől soha nem válnál meg? Mi az?
Több is van, de most csak egyet mondok: egy kis papagáj figura, ami pont úgy néz ki, mint amilyen a papagájom volt.  


Mivel nem vagyok jó kérdés írásában, ezért ezt a pontot most kihagynám, és ezáltal küldeném ezt a díjat minden kedves blogírónak, akiknek oldalai oldalt elérhetőek nálam! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése